esmaspäev, 3. juuni 2019

Kevadine matk




Mai on kevade kõige ilusam ja värvilisem kuu, lilled õitsevad, ilm on soe. See on hea aeg kuhugi lastega minna. Meie lasteaia üheks traditsiooniks on kevadine matk mööda mere kallast. Sel aastal toimus matk 22.mail. 
4 rühma Narva lasteaiast Cipollino sõitsid bussiga Narva-Jõesusse. Seal nendega liitus Narva-Jõesuu lasteaed Karikakar. Lõbus poiss-Cipollino juba ootas lapsi ning huviga osales soojenduses. 


Sõbralik ja rõõmsameelne Emelja andis lastele kaarte matkamarsruutiga. Selgitas, et jalutamine  värskes õhus on väga kasulik. Lapsed pidid näitama oma vastupidavust, kannatlikkust, kiirust ja osavust. Päike ja meretuul aitasid kaasa meeleolu tõusule. Lapsed ja õpetajad olid heas tujus.  Kõndisid kõik sõbralikult ja organiseeritult. 

Lõpus ootas üllatus: takistusriba läbimine. Liikumisõpetaja juhtimisel said osalejad kergesti  ülesannetega hakkama. Lapsed said diplome kätte ja pakendit õunadega.



 Natuke väsinud, kuid rahulolevad lapsed sõitsid tagasi lasteaeda. 
Spordiürituse korraldajad ja läbiviijad: Jelena Timohhina, Svetlana Fjodorova, Irina Klimova, Jekaterina Nikolina, Antonina Zelenova, Ljudmila Kiisel.

Narva lasteaia Cipollino õpetaja J.Timohhina

Весенний поход



Май - самый красивый и красочный месяц весны, цветут цветы, погода теплая. Это хорошее время, чтобы пойти куда-нибудь с детьми. Одной из традиций нашего детского сада является весенний поход по морю. В этом году он состоялся 22 мая.
4 группы детского сада Чиполлино поехали на автобусе в Нарва-Йыесуу. Там к ним присоединился детский сад Ромашка. Веселый парень Чиполлино уже ждал детей и с большим удовольствием поучаствовал в разминке. 


Дружелюбный и веселый Емеля дал детям карту с маршрутом. Объяснил, что прогулка на свежем воздухе очень полезная, а физическая нагрузка способствует укреплению организма. Тренируется выносливость, ловкость, терпение и скорость.
С погодой в этот день повезло. Ласковое майское солнце и морской бриз поднимали настроение детей и взрослых. Все шли вдоль берега дружно и организованно, соблюдая темп.


В конце похода детей ждал сюрприз - полоса препятствий. Под руководством учителя движения дети легко справились с испытанием. Каждая группа получила диплом  за участие и "витаминный" приз - яблоки.



Уставшие, но довольные дети поехали обратно в Нарву. А дети из группы Ромашка отправились пешком в детский сад.
Спортивное мероприятие для детей подготовили и провели педагоги детского сада Чиполлино: Елена Тимохина, Светлана Федорова, Ирина Климова, Екатерина Николина, Антонина Зеленова, Людмила Кийсель.

Педагог д/с Чиполлино Е.Тимохина

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar